Y a t'il des Hollandais habitant en Haute Normadie?

Utilisateur anonyme - 20 nov. 2008 à 17:04
 Utilisateur anonyme - 20 janv. 2009 à 18:40
Bonjour, Je suis Hollandaise et depuis 3 ans j' habite en Normandie mais malheureusement je n'ai pas encore rencontré des Hollandais.
A voir également:

2 réponses

Utilisateur anonyme
21 nov. 2008 à 16:03
Hoi Bianca, Ik ben Frans en ik woon al 12 jaar in Nederland! Ik kom wel regelmatig terug naar Frankrijk. In de dorp waar mijn ouders wonen (Saint Jean du Cardonnay, 15mn van Rouen) woont er een Nederlandse familie met 2 kleine kinderen. Toen ik het Nederlandse wilde leren, heb ik een hele clubje gevonden in Rouen en omgeving. Maar dat is al 12 jaar geleden. Ik weet niet of ze nog bestaan. Als je jongere Nederlandse (studente) mensen zoekt, probeer dan via de IFI -Institut de Formation Internationale (mijn oude school) te Mont Saint Aignan. Misschien kunnen zij jou in contact brengen met de studente die daar studeren. (Altijd geschoten is altijd mis!) Zo, ik wens je veel succes met je zoektocht! Isabelle de Jong-Derivaux
0
Utilisateur anonyme
Modifié le 18 oct. 2019 à 12:37
Moi je suis un inconditionnel de la Hollande et souhaiterais avoir des contacts avec des hollandais vivant en France, où puis-je m'adresser



0